Het MarketDing-plan

Je product of dienst heeft een sterke basis, je verkoopt aan een duidelijk bepaalde doelgroep en je bent klaar om te groeien!

Met ons MarketDing-plan focus je je op 3 werkmethoden die leiden tot een steeds beter beeld van je doelgroep en constante groei als onderneming via meer bereik, leads en klanten.

Sales funnel optimalisatie:

Bundelen van de krachten van individuele saleskanalen

Naast de online wereld is persoonlijk contact nog steeds onmisbaar in veel branches. De kunst is om offline en online contactmomenten op elkaar aan te sluiten zodat zij elkaar versterken. De sterke basis van de onderneming breiden we hiermee verder uit.

Lokale MarketDing plan

Tools en media

  • Google Search ads
  • Display (re)marketingMeer weten?
  • Youtube Local ads
  • ondersteuning bij video content

Meer weten?

  • Adverteren op interesses Facebookers
  • Direct groot bereik via Facebook Ads
  • Remarketing leads met Facebook Pixel

Meer weten?

  • Leads binnenhalen met Sales Navigator
  • Organische updates naar zakenrelaties
  • B2B ads

Meer weten?

  • On top of mind blijven bij klanten
  • Leads overtuigen van jouw meerwaarde voor hun leven/business

Meer weten?

Er zijn een oneindigheid aan tools en strategieën om MEER nieuwe klanten te bereiken, bij MEER klanten door te dringen en je huidige klanten BETER te bedienen.

Meer weten?

Big Data:

Je doelgroep op grote schaal benaderen

Het is de tijd van Big Data. Gigantische hoeveelheden informatie over het doen en laten van je doelgroep; alles ligt voor je klaar om te gebruiken. Met MarketDing helpen we je om jouw doelgroep online te vinden op basis van interesses, demografie, gedrag, enzovoort. Door het op grote schaal benaderen van je doelgroep, bouw je grote hoeveelheden kwantitatieve data op die je transformeert tot informatie wanneer je die data gebruikt om jezelf te verbeteren!

Wessel Hebing MarketDing VideoSpicer

LEAN werkwijze:

Constant lerend groeien

Via constante controles en A/B tests zetten we een plan uit waarin we aannames controleren over de je doelgroep(en) en je boodschap richting klanten. Door constant nieuwe doelstellingen en aannames te formuleren én direct te testen, leer je in een periode van 3 maanden meer over je klanten dan je normaal in 2 jaar leert.